søndag den 25. marts 2012

Dansk normal til og sol

Så gik danmark fra vinter tid til sommer tid.
Men hvorfor alt det her balade med at stille ure frem og tilbage. Efter undersøgelser tilbage til 2005, beskrev at der den gang kun en ti krone at spare. Men det er selvfølgelig med til at holde en masser beskæftiget. Og så er der selvfølgelig en masse der kan bruge denne tids forviring til en god undskyldning for at komme forsent.
Og nu vi er i gang med tid, hvad så med samtale tid, børne tid og hygge tid. Kan vi også stille på dem.
Men jeg bruger nu kun en tid. Min tid, Hr. Schelins normal tid. Og så må jeg rette mit vække ur til at vække mig, til rette tid, enten en time tidliger eller en time senere, men altid til tiden.
Men dejligt at vi nu igen skal bruge is tid :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar